1. FAQ / Скло та захисне покриття

  • Знос покриття EasyClean залежить від багатьох факторів: якість води, кількісті приймаючих душ, вида детергентів використовуваних для очищення кабіни. В середньому фабрика рекомендує застосувати засіб Glass Protector кожні 6 місяців.

  • Фабрика рекомендує засіб Glass Cleaner для очищення скла і Glass Protector для відновлення покриття Easy Clean.

  • Захисне покриття Easy Clean є у всіх кабін, крім серії Premium і Classic.

  • Краплі води на склі з покриттям Easy Clean швидко стікають. На склі (з боку покриття) знаходиться наклейка.

    krople

  • Покриття «Easy Clean» – це невидимий неозброєним оком полімерний захисний шар, що утворюється в процесі обробки скла. Покриття має гідрофобні властивості, завдяки чому краплі води не утримуються на поверхні скла і стікають, не залишаючи сліду. Позбавлена безпосереднього контакту з водою захищена поверхня скла не кородує, а осадження на ній будь яких забруднень і розвиток бактерій багаторазово зменшуються в порівнянні зі склом без покриття.

  • Загартоване скло в 3-4 рази міцніше за звичайне скло ідентичною товщиною. Скло після удару залишається цілим, а якщо розбивається на дрібні, негострі, безпечні осколки.

  • Товщина скла від 4 до 8 мм в залежності від серії. Точна інформація в описі будь якої моделі.

Цей сайт використовує cookies. Більше інформації...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close