Результатів пошуку не знайдено:

Q&A - Скло та захисне покриття

  • Фабрика рекомендує засіб Glass Cleaner для очищення скла і Glass Protector для відновлення покриття Easy Clean.

  • Знос покриття EasyClean залежить від багатьох факторів: якість води, кількісті приймаючих душ, вида детергентів використовуваних для очищення кабіни. В середньому фабрика рекомендує застосувати засіб Glass Protector кожні 6 місяців.

  • Щоразу після прийняття душу ополосніть скло водою, щоб видалити з нього залишки мила і видаліть краплі води шкребком. Мити скло рекомендується м’якою ганчіркою або вологою губкою – без детергентів. Не рекомендується використовувати агресивні, їдкі та абразивні засоби, тому що їх застосування може пошкодити захисне покриття. Не використовуйте сильних чистячих речовин і гострих предметів, які можуть пошкодити захисне покриття або скло.

  • Краплі води на склі з покриттям Easy Clean швидко стікають. На склі (з боку покриття) знаходиться наклейка.

    krople

  • Товщина скла від 4 до 10 мм в залежності від серії. Точна інформація в описі будь якої моделі.

  • Загартоване скло в 3-4 рази міцніше за звичайне скло ідентичною товщиною. Скло після удару залишається цілим, а якщо розбивається на дрібні, негострі, безпечні осколки.

  • Покриття «Easy Clean» – це невидимий неозброєним оком полімерний захисний шар, що утворюється в процесі обробки скла. Покриття має гідрофобні властивості, завдяки чому краплі води не утримуються на поверхні скла і стікають, не залишаючи сліду. Позбавлена безпосереднього контакту з водою захищена поверхня скла не кородує, а осадження на ній будь яких забруднень і розвиток бактерій багаторазово зменшуються в порівнянні зі склом без покриття.

  • Захисне покриття Easy Clean є у всіх кабін, крім серії Premium і Classic.